View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
I 2013 bestilte jeg masse kratom fra UK, og alle pakkene kom gjennom helt til en pakke plutselig aldri dukket opp.
Så jeg bestilte en til, den dukket heller ikke opp,.
Så jeg bestilte enda en pakke, den dukket heller ikke opp.

Var 200 gram per pakke, så totalt 600 gram.

Så plutselig en dag fikk jeg en telefon fra politiet som spurte om jeg kunne komme ned på stasjonen en tur for og snakke om noe de hadde stoppet i posten min, viste jo med en eneste gang at det var kratom det var snakk om.

Så jeg dro til stasjonen, og gikk i avhør med en fra politiet.

Han spurte meg om jeg hadde bestilte kratom, jeg svarte at jeg ikke vet hva kratom er for noe, han sa at han heller aldri hadde hørt om det.

Så spurte han meg igjen om jeg hadde bestilt det, jeg sa nei, jeg har ikke bestilt det og vet ikke hva det er for noe.
Så han spurte meg igjen og igjen og igjen. Så nei nei nei nei og nei.

Så spurte han meg da om hvorfor pakkene hadde blitt bestilt til min adresse, jeg sa at jeg ikke vet, men jeg vil anta at noen har bestilt det til adressen min for å slippe og bli tatt for det.

Så spurte han meg om jeg kan tenke meg hvem som kunne ha gjort dette, og samtidig sa at det er ulovlig og si et navn jeg tror kan ha gjort det om jeg ikke mener det, altså lyver. Hørtes litt rart ut det han sa men jeg tenkte ikke mye over det.

Uansett så svarte jeg at jeg ikke har peiling, kjenner ingen som bruker kratom, aldri hørt om kratom før idag.

Så spurte han meg om jeg noen gang har brukt narkotika, av en eller annen grunn svarte jeg at "jeg har tatt valium for å sove, men det er ikke narkotika" (ANER IKKE HVORFOR JEG SA DETTE...!!!), han sa, jo det er narkotika om du ikke har resept på det.

Så spurte han meg igjen om jeg vet om hvem som kan ha bestilt det til min adresse, og jeg sa nei.
Han spurte meg om jeg har bestilt det for 10000de gang.. jeg sa nei. Han sa: vel det er litt rart, vi har stoppet 3 pakker ved forskjellige datoer og du ikke har bestilt dem.

Jeg sa ja, det er rart.

Og han spurte meg om jeg er sikker på at jeg ikke har bestilt dem.




Sånn gikk samtalen någenlunde, det er 5 år siden dette skjedde så jeg husker ikke ord for ord, men det var noe i den duren.

Uansett, jeg fikk et brev i posten ca 2 mnd senere hvor det sto at saken er henlagt pga manglende bevis eller noe sånt.

Så mitt tips til deg, OM du skulle få besøk av politiet eller en telefon fra de og du må i avhør. Nekt, nekt, nekt, nekt, nekt, nekt, nekt og nekt.

Nekter du til alt så vil saken er henlagt og du får nada på rullebladet og ingen bot.
Men om du innrømmer at du har bestilt det så får du noe på rullebladet + bot.

Så igjen, OM du må snakke med onkel blå, nekt nekt og nekt :-)