View Single Post
OxyContin og Morfin gjorde meg jævlig kåt. Alle andre typer rusmidler har aldri gjort meg kåt ( inkl. MDMA) fordi hjernen min er tydeligvis bygd opp på den måten at uansett mennesker og kjærester jeg har til stede når jeg er ruset så har jeg mer fokus på alt annet en sex fordi det behovet får jeg dekt nok og trives med i nykter tilstand da det er en form for rus i seg selv for meg. Dessuten så finnes det ikke noe bedre "avrusnings" middel for meg enn sex. Det fjerner alt av abstinenser på de fleste stoffer.

Ja.. Grunnen til når jeg mimrer på hvorfor Oxycontin og Morfin gjorde meg kåt var rett og slett den uvirkelige deilige MILFen jeg var sammen med den ene sommeren. Perfekt kropp ( finere kropp har jeg ikke sett siden, åssen kan man ha en så stram, fin kropp og se så bra ut nedentil når man har født ??), 38 år og kremen av blondine, når jeg mimrer tilbake så var alle jeg hang med på den tiden ute etter hun. Jeg måtte flere ganger påpeke diverse "rusmisbrukere" på den tiden at det var min jente, så hold dere til helvete unna! Dette skjedde daglig den sommeren. Det var også mange som spurte meg " Er det din kjæreste, eller kan jeg prøve meg?

Eneste kjipe med den tiden når jeg tenker tilbake var at jeg var så jævlig narkis. Jeg brukte egentlig hele tiden sammen med hun så rusa på Morfin og OxyContin ( jeg var 17 år, og fikk akkurat en god kontakt på disse type rusmidler, så det var mitt første møte med det) at jeg egentlig var våken litt, og sov resten. Våknet opp, spydde som en gris og tok enda litt mer. Så tiden gikk hovedsakelig ut på at meg og henne lå tett inntil hverandre i de sykeste stillinger for å få mest mulig nærkontakt mens begge sov, var rusa til månen på forelskelse og opiater, spydde litt og repeat.

Ahh, that good time.. Definitivt den beste tiden så lenge jeg har levd. Det vi orket av sex var så deilig at jeg kan ikke beskrive det. Det var rett og slett i en annen virkelighet. Synd at dama var spik, spenna gæren. Altså hun var søt, snill, sjarmerende, og verdens herligste, men damn... that woman was crazy as fuck. Hun trodde at Hells Angels var ute etter henne, hun så dem overalt og leiligheten hennes var rigget med kameraer og mikrofoner overalt. Hun turte ikke dusje i leiligheten sin osv. det måtte hun gjøre hos meg ( jeg klaget aldri på den) men dette tror jeg kom av at hun ble voldtatt når hun var yngre.