View Single Post
Sitat av Beefman Vis innlegg
Utrolig spennende å lese om opplevelsen din Vasall.

Den første skikkelsen du beskriver har jeg faktisk også hatt et møte med(nå går jeg ut ifra beskrivelsen). Men dette var faktisk i en drøm jeg hadde, under litt harde tider. Men det var fortsatt så utrolig virkelig at det sitter i minnet enda.

Men hvordan har det vært i ettertid(utenom det du har skrevet)? Jeg tenker da på småting som flashbacks, syn o.l, hvis du i det heletatt har fått noe slikt av det da.
Vis hele sitatet...
Etter jeg har lest veldig mye om DMT stoffet nå tenker jeg veldig mye tilbake på mine tidligere drømmer. Når jeg var veldig liten hadde jeg hyppige rare drømmer. Det var to forskjellige drømmer som stadig vekk kom tilbake og skremte meg like mye hver gang(de har kommet noen ganger i senere alder også, noe som jeg syns er veldig rart).Drømmene jeg drømte var alltid HELT like. De drømmene har en viss sammenligning med de rapportene jeg har lest ang. dmt trips. Har lest at man utløser DMT når man drømmer, ved fødsel og død. Jeg er ikke veldig flink til å forklare men hiver meg uti...

Den ene drømmen starter med et sort rom med en rød/hvit firkant som blir større og større. Etter at firkanten har tatt plass over hele "bildet man ser"/drømmen begynner det å dette ned bittesmå avlange rundinger i forskjellige farger som alltid sier "bom" når de treffer den nederste delen av firkanten. Etterhvert blir rundingene større og lyden kraftigere og det går fortere og fortere før alt går ut i et hav av farger og alt og ingenting. Jeg pleier som regel å bråvåkne av det siste store smellet når alt flyter sammen.

Den andre drømmen er bare masse stjerneskudd av farger som blir større og større og smeller hardere og hardere for hver gang et stjerneskudd går av.

Vet at drømmene er veldig like og at det er svært dårlig forklart. Men jeg har alltid lurt på hva disse drømmene har betydd/om det har betydd noe i det hele tatt og hvorfor jeg drømmer akkurat de drømmene så ofte. Jeg har alltid veldig merkverdige og spesielle drømmer og jeg husker de like godt etter hver natt.. Vet ikke om dette har noe sammenheng, men når jeg skulle bli født var jeg noen få sekunder fra å dø og siden dmt blir utløst under drømmer, fødsel og død, så kanskje ikke hjernen min utløste mye nok DMT da jeg ble født sånn at det er derfor jeg drømmer så mange utrolige drømmer?! eller er jeg helt på jorde nå..?