View Single Post
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av sykofant Vis innlegg
N, N, DMT høres veldig spennendes ut! lest mye om det nå og jo mere jeg leser Tenker jeg på 9 klasse...
Grunden til at jeg tenker på 9 klasse er at i 9 klasse lukta jeg ganske ofte på bensin og det ente altid i ville tripper som DMT. DMT høres helt likt ut, bare at man er mere til stede!

Hva er farene med DMT ? dødsfall, overdose osv!
Får jeg tak i så blir det nok å teste det for å se om det virkelig funker sånn som det høres ut som.
Vis hele sitatet...
DMT og bensin kan ikke sammenlignes uansett hvor stor god vilje du legger til. DMT alene kan ikke sammenligens med noe annet stoff i det heletatt. Det er noe helt eget, noe helt for seg selv, noe spesielt, noe unikt. Jeg vil bare legge til at LSD og sopp heller ikke kan sammenlignes med DMT, og da kan du selv tenke deg at løsemidler som bensin absolutt ikke har noen ting med DMT opplevelsen å gjøre.
Det er ikke likt _at all_!

Farene med DMT kan du lese på erowid.org. Så vidt jeg vet er det ikke registrert noen dødsfall eller overdose av DMT. Hvis din intresse for stoffet er stor vil jeg foreslå å lese mer grundig om stoffet for å sette deg inn i historien bak det, doseringer, overdoser og dødsfall.
DMT er ikke et stoff som brukes bare for å ruse seg fordi man kjeder seg, slik mange gjerne gjør med andre rusmidler.

Du avslutter med at du vil ha tak i det for å se om det virkelig fungerer slik det høres ut som. Det gjør det. Enkelt og greit.