View Single Post
Sitat av Beefman
Utrolig spennende å lese om opplevelsen din Vasall.

Den første skikkelsen du beskriver har jeg faktisk også hatt et møte med(nå går jeg ut ifra beskrivelsen). Men dette var faktisk i en drøm jeg hadde, under litt harde tider. Men det var fortsatt så utrolig virkelig at det sitter i minnet enda.

Men hvordan har det vært i ettertid(utenom det du har skrevet)? Jeg tenker da på småting som flashbacks, syn o.l, hvis du i det heletatt har fått noe slikt av det da.
Vis hele sitatet...
Det du beskriver her med at du møtte den samme skikkelsen i en drøm osv., er noe med at DMT produseres naturlig, og kontrollerer drømmer i hjernen?

Folkens?


Sitat av Vasall
Inne i hver ramme var det et tredimesjonalt hendelsesforløp og alle var forskjellige. (...) Jeg husker ikke så mange av dem i detalj. Det gikk så raskt imellom hver ramme at det føltes som jeg så hundrevis av dem i sekundet, men samtidig fikk jeg med meg mye av det.
Vis hele sitatet...
Noe svært liknende det du forteller her har jeg også opplevd, men ikke på DMT, men på salvia(!). I mitt tilfelle var det gullfargene flotte tykke rammer rundt hvert hendelsesforløp.. hmm