View Single Post
@Maniox

Har spurt dem, de holder ikke på med sånt, dessverre.

Har selv klagd på et logitech g930 etter at jeg klarte å knekke USB-senderen når jeg satt PC'en oppå den (sa derfor at headsettet mistet connection hele tiden, noe som var litt sant ). Trengte bare å ta bilde av headsettet, en lapp med navn, timestamp og et saksnummer så gikk det hele fint, og det nye headsettet var i posten noen dager etter.

Dette nye headsettet jeg fikk klarte jeg senere å knekke mikrofonen når jeg kastet det fra meg for å løpe å åpne døren. Da var prosessen litt vanskeligere, jeg sa først at mikrofonen var knekt, men da ville de ikke la det gå på garantien, så jeg sa batteriet var gåent, og da gikk det greit, men skulle absolutt ha meg til å sende det inn, så jeg prøvde meg et par ganger på å si at jeg ikke kunne klare meg uten et headset i de dagene det tar før headsettet mitt er sendt til dem i Nederland, og få et nytt et i posten. Dette ble løsningen til slutt ettersom kundebehandleren ikke ville gi seg.

Gratis Coca-Cola
Ser dere har skrevet at man skal si man ikke fikk en cola på automaten, men det som også går an er å si at brusen smakte dritt og du spyttet ut det du hadde i munnen og kastet fra deg resten av colaen. De vil gjerne ha flasken inn til analyse, men om du sier du har kastet den vil de gi deg en konvolutt med 4-5 coca-cola mynter.