View Single Post
Det skumleste som skjedde med meg må ha vært på en hyttefest når jeg var tre år gammel. Foreldrene mine og noen venner og noen flere var samlet i lystig lag. Naturligvis var alle barnene tilstede, meg inkludert. På denne festen fikk naturligvis en av de ukjente for mye å drikke og begynte å snakke til meg. Jeg var allerede nokså skremt når denne store ukjente mannen begynte å snakke vrøvlete til meg og jeg ikke forsto ett kvidder, og som den lille jeg var ikke hadde anelse om hvordan jeg skulle oppføre meg her. Heldigvis fikk vennene hans avledet ham fra meg rimelig kjapt.

Likevel, senere på kvelden kom han bort igjen til meg, det må nevnes at dette ikke var en ondsinnet mann, men at han bare ønsket å være morsom. Dessverre feilet han katastrofalt når han begynte å hive meg opp i luften i en meters høyde mens han sjanglet på bena. Tårene mine begynte naturligvis og falle ned og store skrik kunne enkelt høres. Dette varte naturligvis ikke noe lenge. Kan føye til at han måtte bli båret til bilen etter festen og at han fikk hard medfart av en annen festdeltaker etter dette.

En annen ting som skremte meg når jeg var liten var "de store stygge nåssåene" i The Julekalender. Når det dunke kommer, og alle slemmingene kommer på tven med store hoggtenner. Da var hodet rimelig begravet i en pute som lå beleilig i nærheten. En annen ting på tv som skremte meg var åpningssekvensen til Disney sin versjon av Beauty and the Beast. Den mosaikk-greien på begynnelsen der prinsen blir ofret en rose av en gammel kone mot husly. Vettskremt.

Ellers var frykten storesøster som jaget meg til rommet mitt. Hvis hun fikk tak i meg ropte hun på hunden som kom å slikket meg i ansiktet mens hun holdt meg nede og storlo i en hel halvtime. Ydmykelsen var uutholdelig.