View Single Post
Synd å høre at din kompis stjeler av deg. Som de andre sier så burde du ta dette opp med han, dog syntes jeg ikke du skal droppe hele fyren om du faktisk er glad i han, det kommer jo litt an på hvordan han reagerer og han burde legge seg ganske flat, men det er jo ikke mye han har tatt av deg, ihvertfall ikke i forhold til hva du har selv.

Uten at jeg vet noe mer en det du har skrevet (som ikke er så mye) så vill jeg prøve å sette ting litt i perspektiv.
Jeg vil begynne med å si at jeg hater folk som stjeler og at det egentlig ikke har så mye å si at han ikke har tatt så mye av deg fordi det er en prinsipp sak og det er ett stort hull i lojaliteten. Men ettersom det du skriver så velger jeg å tro at dere er ganske så innrøyka stonere som røyker så og si vær dag? Da er det alltid noen som blir mer hekta enn andre og vill da slite med humør og søvnproblemer osv osv.. om man er tom (dette vet jeg litt om selv for å si det sånn og det kan være kipt som faen)

Du sier selv at du har godt med cash og han har lite og at du er veldig god kompis med fyren? hvorfor går han uten hasj da når du har en fryser full? Jeg sier ikke at du skal fore han med all hasjen han røyker, men hadde jeg vært deg så hadde jeg gitt han tillatelse til å gå å bite av en grammer i ny å ned når det var dårlige tider for kompis. Uten at jeg vill forsvare oppførselen hans så må jeg si jeg kan forstå det litt, han sitter å med abstinenser mens i rommet ved siden av så er det en fryser full av tjall som eies av en som han vet ikke vill slite med at det mangler ett gram, jeg forstår bare at fristelsen kan bil stor, men han gjør ting feil, hadde jeg vært han så hadde jeg bare spurt og regner med at mine kompiser i en sånn situasjon selvfølgelig hadde latt meg gå å bite av en beis.

Moralen i historien er ikke at det er greit at han stjeler fra deg, men at du ikke trenger å høgge hue av fyren for litt hasj, jeg mener at det hadde vært mye mye mer alvorlig om han stjal ting eller penger fra leiligheten din en litt hasj som du har fluss av. For meg så høres det heller ut som fyren sliter litt med ett rusproblem enn at han er ute etter å stjele fra deg. Ta det opp på en fin men alvorlig måte. Om han legger seg flat så burde du la det gå (for denne gang) klikker han i fornektelse så dukker jo spørsmålet opp om denne fyren er noe å spare på selvfølgelig.

Dette er mine tanker bare, og det kan jo hende jeg bommer totalt på situasjonen her? men da for du bare ha meg unnskyldt og se bort i fra hele innlegget.