View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Spørsmål - og jeg håper på seriøse svar;

1) Hvor fornøyd er dere som bruker cannabis INDICA til å fremme søvmn/ god søvnkvalitet? Funker det, sånn helt ærlig?

2) Enn med SATIVA-strains da, hvordan fungerer dette med hensyn til søvn? (jada jada, jeg er veldig klar over forskjellen. Jeg har rimelig erfaring med cannabis)


..Grunnen er at jeg i en liten periode ønsker å selvmedinisere meg mt.p søvn, jeg har kronisk forsinket døgnrytme, og vil ta dette til legen etterhvert etter å ha (iallefall) testet ut cannabis med henblikk på søvn éne og alene. Selvmedisinere/evt kall det å teste kun for å eksperimentere litt med dette.

Takk på forhånd.

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fuck snuten fuck regelmessig søvn som samfunnet sier at du skal sove sov som du føler for og gi deg faen i resten. Ingen kan bestemme over deg unntatt deg selv, vil du aldri sove? Aldri sov. Vil du sove hele døgnet? Sov hele døgnet. Vær kongen bro.
Vis hele sitatet...
Meæh. Er det ikke litt fordelaktig tross alt hvertfall sånn delvis å følge "samfunnets døgnrytme", sånn at man ikke havner i sosialt jetlag?

Vet godt hva sosialt jetlag innebærer. Jeg synes ikke det er noe å trakte etter akkurat. Men men, man er fri til å gjøre hva man selv vil.
Sist endret av aeon_illuminate; 31. august 2014 kl. 02:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.