View Single Post
Helt utrolig at folk råder TS til å gå til politiet etter først ha stjålet 1 kg hasj og deretter solgt det videre i hekto. Finner man sånt er det alltid noen som eier det. Hva med å ta ansvar over egne handlinger? Du har dummet deg ut og det var naivt av deg å tro at eieren ikke ville finne ut hvem som solgte hans varer i en åpenbart liten by.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
4 kredittkort, ta ut 25k på hvert. Hvis han har solgt unna burde han jo ha litt å betale med, men den kiloen kostet sikkert mindre enn 50k.
Vis hele sitatet...
Du ha åpenbart ikke peiling på priser. GOD hasj kan fort strekke seg opp mot 100k\kg i små kvantum. 100k er drøyt, spesielt etter å ha blitt fratatt det du allerede hadde tjent på salget. Men problemet er nettopp at du ble fratatt det - etter et dårlig 007-forsøk hvor du til slutt ble tatt.

OT: Det viktigste er at du er samarbeidsvillig. 100k på 2 uker forstår også eieren er et urealistisk krav. Hadde jeg vært deg ville jeg selv tatt kontakt med eieren og lagt meg helt flat og sammen utarbeidet en nedbetalingsplan. Vis respekt og legg deg flat samtidig som du viser at du skal bli behandlet rettferdig. Da ordner det seg til slutt.
Sist endret av mr_rager; 9. desember 2016 kl. 19:37.