View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Spørs jo hvor hardt man er inne i kriminelle miljøer, men jeg hadde hatt null problem med å gå til politet for dette.
Man trenger jo for all del ikke nevne at det er en full kilo man har pushet; men at man frykter for eget liv etter å ha funnet noe hasj og solgt videre og at man har direkte blitt truet på livet, blitt utsatt for væpnet ran og pengeutpressing.
For fuck sake, tar lett 3mnd på ferie i buret(antagelig får du ikke en dritt på hverken rulleblad[som forøverig ikke gjør en dritt] eller noe fengselsstraff) om jeg vet at disse idiotene er farlige motherfuckers og jeg ikke har noe alternativ. Buhu, du kan risikere å gjøre dem sure? Guess what, det er dem fra før; kanskje 12 år i fengsel får dem på bedre tanker.
Vis hele sitatet...
Hvorfor frykter du for eget liv for å ha solgt litt hasj? Tror du politiet bare gir han full beskyttelse uten noen konsekvenser for de lovbrudd han har begått? Veldig naivt. Mest sannsynlig vil politiet ikke beskytte han overhode, men derimot prøve å straffe dem begge så hardt som mulig. De blir ikke automatisk din venn bare fordi du kommer med halen mellom bena fordi du ble redd.

Som du skriver, om du vet at det er "bad motherfuckers" betaler du pengene, fordi du har driti deg ut å stjålet hasjen hans. Du kan ikke ha hatt mye med kriminelle miljøer å gjøre hvis du tror at en anmeldelse vil medføre at personene backer av. Mest sannsynlig vil han bli enda mer forbanna, dvs,. verre pryl for offeret. Folk som dealer klosser har ofte mye kontanter løst, kan jo lett sende folk på døra til noen for noen skarve tusenlapper.

Greit nok at den lokale stoneren som pusher grammer og baggere ikke gjør stort, men folk som driver litt større(klosser etc.,) er ofte ikke like balleløse.

Du snakker om 3 måneder i ferie i norsk fengsel, men for å si det slikt, det er vel et av de mest utrygge stedene du kan være hvis du har folk etter deg. Skjer det noe i fengsel tar det LANG tid før det kommer betjenter til stede, det vet alle som har sittet inne.
Sist endret av trikker95; 9. desember 2016 kl. 14:11.