View Single Post
Hei.
Jeg skulle gjerne kommet i kontakt med noen forskere/arkeologer som faktisk tar seg tid til å se på det jeg har å vise. Jeg har nemlig noe jeg er overbevist om at er en hodeskalle, ekstremt gammel hodeskalle. Den ble funnet på Jomfruland i 1968, og etter forskjellige eiere har den funnet sin vei til meg. Jeg trodde det kun var en stein som lignet veldig på en hodeskalle, men etter at jeg skulle vaske den, har jeg blitt mer og mer overbevidt om at jeg har en ekte hodeskalle, som er veldig gammel, og ikke som de andre tror jeg. det meste ser ut som stein, men, når man tar det under vann, ser nøye på det, da ser det mer ut som skjellett/skalle. den begynner å fordunse fra meg, og jeg mener verden virkelig burde vite om denne før den blir helt borte.

btw, de som har sett på den har ikke tittet nøye, bare avfeid d med tilfeldighet og at det er stein. og at hodeskalle ikke kan bli til stein. Om det nå så er stein, så er det ikke alt for langt mellom Jomfruland og "The Petrifying Well"... Just saying...