Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Sitat av Sevensteps Vis innlegg
DMT virker som et utrolig stoff, men er det verdt og prøve ut? Jeg mener, lest en del kommentarer og noen rapporter om opplevelsen(e) og sånt, men tenker litt over på risken?

Så..Hva er da risken, hvis man tar en DMT tur når man er i 20 årene og er det noe som forandrer deg veldig mye? Eller er det bare litt sånn som nesten ikke merkes osv?
Vis hele sitatet...
det er enkelt og greit dritkult. du kan få et nytt perspektiv på ting, absolutt, men dette er ikke negativt, du utvider bare din horisont. har hørt om folk som har blitt religiøse etterpå, fordi de blir så overbevist av det de ser, og det skjønner jeg godt, for det er DRØYE saker.

alle utrolige opplevelser kan forandre deg. og DMT er en utrolig opplevelse mange opplever å komme til et sted der du føler deg hjemme, så hjemme som du aldri har følt deg før i ditt liv, og samtidig så trygg som du aldri har følt deg før. believe me, det er helt konge. jeg begynte å grine etter denne opplevelsen, hadde ikke gjort det på.. kanskje 10 år før denne episoden. er så sterkt =)

men det har ikke forandret meg som person idetheletatt egentlig. jeg har alltid vært åpen for at det finnes mer der ute enn hva øyet kan se, og dette var bare en slags bekreftelse på det. var bare så utrolig episk å faktisk se det med egne øyne. veggen bare åpner seg foran deg og slenger deg ut i universet, som om "hey man, nå skal vi vise deg hvordan verden virkelig henger sammen" hehe.

jeg kan faktisk anbefale owl city(!) som bakgrunnsmusikk, passer veldig bra med den litt smådigitale opplevelsen man kan få av dmt.
Sist endret av Trololo; 11. april 2015 kl. 13:56.