View Single Post
Trådstarter
3
Hei! Takk for alle svarene folkens! Var overveldende at jeg fikk så mye tilbakemeldinger og meninger om dette, så takk for det alle sammen! Jeg har jobbet de siste 3 årene på forskjellige telefonsalg/undersøkelse bedrifter, Bla. Norstat (telefonundersøkelser), Talkpro (telefonsalg av magasiner, blader osv), og European consulting group (inntjening til veldedige organisasjoner) Alle disse jobbene har på sin måte vær innom salg og kundebehandling, og jeg mener selv at jeg har gjort det "ganske bra i forhold til mange andre, med provisjons lønn på 150-250 i timen. Jeg tenker at Netcom jobben høres best ut for meg med tanke på mine tidlige opplevelser innenfor jobb bransjen, nettopp fordi jeg har solgt så bra på mine forrige jobber. Jeg var relativt sikker på hva jeg ville velge før jeg la ut denne tråden, men jeg ville bare høre tankene til andre enn bare mine.

Tusen takk igjen for alle svar, dere må gjerne fortsette å komme med innspill, skal på intervju på McDonalds på torsdag 08.05, og intervju på Netcom på fredag 09.05, så det er ikke avgjort at jeg får noen av jobbene, men hvis jeg skulle få sjansen til å velge var det godt å ha noen "pros and cons" ved begge jobbene!