View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Glad det endte med Salvia på 00-tallet når alt som kunne gi rus var interessant, spesielt når man ser hun som har klart å bli avhengig av dette. Kjenner ikke til skadevirkninger, men hvilken rus er det egentlig du vil ha? Sikter til deg som spiser for 5000 i mnd da, man kan ruse seg relativt sunt og uskadelig for 5000 i måneden.

Det værste jeg hører er ‘men det er jo lovlig’ argumentet. Skal du ruse deg så kjøp alkohol, lystgass eller noen av de ulovlige. Det eneste man får i Norge som kan gi rus(eller omtrent psykose som dette høres ut som)lignende effekter er vell nettopp for folk flest ikke finner noen glede i det. Til alle som ønsker å ruse seg på lovlige medisiner har jeg bare en anbefaling å komme med, og det er: kjøp de ulovlige heller! Ting som muskat, formfett(lol), datura og alt det tullet er ikke verdt det, muligens man får Kjøpt frø med LSA i seg, og det er vell absolutt det eneste som er innafor... Eller vente noen måneder på fleinsoppen.
Skjelden jeg oppfordrer folk til å bryte loven, men noen ganger er det desverre det mest fornuftig når regelverket er slik som det er.