Tråd: Fake ADD?
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk hos psykolog og tok masse tester. Husker spesielt en der det var masse bilder på en pc skjerm som en skulle plukke ut når en bestemt bokstan eller var det tall var på skjermen. Gikk veldig fort og var vanskelig å fokusere. Senere fikk jeg ny behandler da den første ble pensjonist. Der ble det blankt avvist ADD.

Forut for testingen har jeg blitt behandlet for angst og depresjon. Etter 4-5 år var jeg i relativt bra form men fungerte fortsatt ikke. Ingen forhistorie med rus utenom litt alkohol i helgene.

Etter at ny behandler avviste add så startet jeg å teste ut medisiner på meg selv. Når jeg har tilgang på ritalin så fungerer jeg rimelig bra. Klarer å holde fokus, fungerer i jobb og det går relativt greit sosialt. Uten er det kaos i huet og umulig å ha fokus. Vanskelig å huske ting. Avtaler glemmes. Ingenting fungerer.

Der jeg bor er det ingen andre behandlere. Og kan ikke flytte grunnet økonomi. Vil ikke flytte heller fordi jeg trives der jeg bor men trenger diagnose slik at jeg kan ha et verdig liv og slipper å bruke penger på å handle illegalt.

Per idag ingen depresjon. Litt angst i noen settinger. Håndterbart. Men kaoset i huet slutter aldri når jeg er uten ritalin.