View Single Post
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Fordi det er det rette å gjøre. Akkurat som amerikanerne hjalp oss i 2. verdenskrig selv om de strengt talt kunne gitt beng.
Vis hele sitatet...
Noe de gjorde helt til de selv ble involvert i krigen på grunn av Japan og angrepet på Pearl Harbour.

Det skal også sies at sovjeterne allerede hadde overtaket på tyskerne og var de som gjorde D-dagen mulig. Det er noe mange glemmer.

Angående den feige krigen Russland driver idag, ser jeg helst at NATO holder seg akkurat der de er pr nå. En konflikt mellom Russland og NATO vil uten tvil kunne være en høy risiko for atomkrig. Da er vi alle rimelig fucked. Dette er noe NATO også er klar over, derfor har de også en mer passiv rolle i det hele.

Jeg har nevnt det før, og det jeg misliker med NATO er hvor avhengig vi er av USA, som faktisk krevde at vi bidro i deres latterlige krig i midtøsten . Da var det overhodet ikke samme mediedekning over drepte sivile, feige bombeangrep, bruk av klasevåpen osv.

Og hvor var Europas solidaret og åpne grenser når et muslimsk land var i en pågående krig?