View Single Post
Jeg har ikke vært så aktiv her så kjenner ikke historien din men om du skøyt heroin på tv for en liten stund siden er det vel stor fare for sprekk igjen. Det er forståelig at BV og barnemor vil skjerme ungen fra!

Du skrev nettopp i en annen tråd at
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
jeg er nå i en situasjon der jeg har svært mange åpninger som kan brukes - samtidig som at jeg helt fint kan klare å snuble tilbake på gaten i nærliggende fremtid - om jeg forviller meg av kurs før jeg en gang har funnet ut hvor jeg er på vei.
Nå er det make or break
Vis hele sitatet...
Du fint kan klare å snuble ut på gaten igjen i nærmeste framtid om du forvillet deg ut av kurs og det er ikke stabilt eller trygt for en kid. Sorry hvis det ikke er det du vil høre her men barnas sikkerhet er viktigere enn hva du føler om det!

Hva har rasisme med det å gjøre? Oppfatter du at BV ikke vil du skal være med ungen eller bo under samme tak som den fordi du er mørkhudet/utenlandsk? Kanskje ikke så lett å se at man ikke er helt sunn for barn når man tror man lever greit bare fordi man har rusa seg værre.. Jeg kjenner en annen ex-heroinist og han skal gå til avisa med alle ikke-saker han og ��