View Single Post
Det er noe som skurrer med motivet ditt for å gå til media med denne saken, TøffeTom. Du prøver å gi inntrykk av at du vil gå til media for å sette fokus på barnevernet og barnevernets metoder. Men den egentlige grunnen tror jeg er din evige kamp for å bli tatt seriøst som person selv om du er (tidligere) rusmisbruker. Hvis jeg har rett i dette, synes jeg det er dårlig stil å bruke andres barn som brekkstang for din egen personlige kamp.

Slik jeg har oppfattet denne barnevernssaken, ser jeg ikke helt hva galt barnevernet har gjort. De har fått en bekymringsmelding, undersøkt den grundig og konkludert med at det ikke var grunn til bekymring. Det er vel akkurat det som er jobben deres?

Du er ikke lenger anonym på dette forumet. En god del mennesker vet hvem du er og hva du heter i virkeligheten. Noe av det du skriver om deg selv i "dine" tråder er ting som jeg godt forstår kan utløse bekymringsmeldinger til barnevernet, særlig det du skrev da du var på kjøret men også noe av det du har skrevet etter at du ble nykter. Du har f.eks. skrevet om flere sprekker og rekreasjonell hasjrøyking i tiden etter at du ble nykter. Man kan være enig eller uenig i om dette gir grunn til bekymring for din hybelverts barn, men mange ville nok vært bekymret.