View Single Post
Edit: overså at saken var avsluttet hos barnevernet. Det gjør dog ikke dette korstoget ditt mindre tullete. Noen mediesak er det fortsatt ikke i alle fall. Jeg var også under inntrykket av at mor ikke ønsket at du skulle ha noe med barnet å gjøre.

Bare for å oppklare en siste ting, jeg tror ikke du ville utsatt et barn for så grov omsorgssvikt som jeg skisserer over her, men det var for å statuere et eksempel på hvordan det _kan_ bli. Far min var minst like visjonær som deg før det tilta helt for han. Måten du argumenterer på her får en gammal ringrev som meg til å tenke at det kanskje kan være noe i barnevernets bekymringsmeldinger. Når barna er gamle nok til å være inneforstått med hva rusbruk er, typ i tenåra så er saken så klart en helt annen, men utenom det står jeg for alt jeg har sagt.

Og slutt og si at Myoxo og Entropi sender deg hat, hvis du tenker deg om så vet du det der er bullshit. De aller fleste av oss har stor respekt for hva du har fått til, meg inkludert. Du er rå, men jeg ville blitt lei meg om Tøffetom gradvis ble transformert til lame-tom, det mener jeg!
Sist endret av equimanthorn; 21. mai 2021 kl. 13:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.