View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
1) Sakens kjerne er bekymring rundt min generelle tilstand. Om jeg er en junkie som sitter å skyter heroin i stuen hver dag, eller om jeg er en stabil fyr det er uproblematisk å ha rundt barn. Intet mer, intet mindre. Da er mine behandlere naturligvis den faglige autoriteten her, og dokumentasjon som strekker seg tilbake til før innspilling av episoden, altså i høst, er det eneste relevante datapunktet i denne sammenheng.
Vis hele sitatet...
Saken slik jeg forsto det var at moren ikke ønsker at du skal bo der. Er det feil? Ser du skriver at hun ikke var innklager, men er det sånn at hun også velsigner dette samboerskapet? Hvis ikke handler det ikke kun om barnevernet tror du er trygg, men om i hvilken grad mor skal få bestemme over barnas boforhold.

2) Min psykolog, psykiater og et samlet team av behandlere forøvrig, ansatte i spesialhelsetjenesten. Ikke min private liksompsykolog, som du later til å anta det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Det har jeg ikke antatt. Men ditt behandlingsteam er ikke ansvarlig for å utrede situasjonen til barna.

3) Dette er ikke "sove på sofaen", dette er formelt sett min bopel. Leier du boligen du bor i? I så fall har du akkurat samme rett til å kalle der du bor som "hjem" som jeg har.
Vis hele sitatet...
Poenget var at du er ikke forelder for barna, så når de skal møtes for å diskutere hva som er greit og ikke for dem, så virker det meget snodig å stille opp uinvitert, eller prøve å diktere når og hvordan de skal få snakke med barna. Jeg er redd det svekket saken "din" betraktelig.
4) Dette har overhodet ingenting med moren å gjøre. Det viser seg at moren ikke var innklager, men var feilaktig fremstilt som det grunnet rot i BV sin ende. Dette har blitt korrigert, hvis det var relevant hadde jeg informert om det i tråden. Det er ikke sånn at alle 2736 innlegg er direkte implisert i denne tråden. Bare glem alt du vet om meg, og prøv å forholde deg til saken - som er en symbolsak. Det er ikke noe jeg prøver å "vinne", det er noe jeg prøver å kommunisere.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke lest de 2736 innleggene om deg, jeg leste det der du beskrev situasjonen. Jeg fikk inntrykk av at mor ikke ønsket at barna hennes skal bo med deg.

5) Faren ser gjerne saken opplyst i media, det er mulighetene for dette jeg var så dum å tro at jeg skulle få brukbar tilbakemelding på her inne.
Vis hele sitatet...
Vi visste ikke at kun uforbeholden støtte var brukbar tilbakemelding. Det kan hende at alle vi er idioter og du har rett, kjør på. Jeg anbefaler at du ikke gjør det, men det trenger du jo ikke å bry deg om.

Helt alvorlig, dere oppfører dere som noen bitre små barn. Greit at dere to har deres historie med meg, men faen heller, kan dere ikke bare la være å forsøple alt jeg kommer med i enhver kontekst?
Vis hele sitatet...
Jeg har vel ikke noen historie med deg? Jeg har ikke fulgt med på dagboktrådene dine engang, jeg aner ikke hvem du er. Hva annet er det du har kommet med som jeg har forsøplet? Mitt råd i saken er at du ikke oppfører deg på den måten viser her, for da framstår du paranoid og ustabil.
Sist endret av *pi; 21. mai 2021 kl. 11:16.