View Single Post
Tøffetom: Du illustrerer elegant alle poengene mine i måten du reagerer på. Jeg sa for eksempel at du må lære deg å velge dine slag med litt omhu. Du responderer med å gå rett i strupen på meg. Hva oppnår du med det? Du vet utmerket godt at jeg ikke lar meg intimidere... Videre, så er jeg er antakelig det medlemmet i forumledelsen som har rydda opp mest rot du har laget, jeg har gang etter gang tatt deg i forsvar og jeg har kikka på droneprosjektet ditt med et åpent sinn. Jeg er ikke, og har aldri vært, din personlige fiende. Ei heller sprer jeg gørr og drit bare for teh evulz. Slik du ordlegger deg virker det som om du mener at all kritikk av din opptreden per definisjon er ignorant, urimelig, ondsinnet og feilaktig. Det er en destruktiv innstilling.

Det er mitt ærlige inntrykk at du generelt angriper problemer på en lite konstruktiv måte. Hvilket er synd, for det hemmer den fremgangen og suksessen du ellers ville ha opplevd. Dette er saklig kritikk og du burde ta det til deg. Jeg har kritisert din fremgangsmåte og fremtoning. Det er hverken et personangrep eller en avsporing fra trådens tema.