View Single Post
Det som er fint med denne saken, er at den illustrerer hvor sjanseløs du er mot en falsk anonym bekymringsmelding.

Hvis dere klarer å se vekk fra hva dere måtte mene dere vet om hvem jeg er , så er det nemlig det dere ser på.

Og her viser er altså vilje og evne til å dure på, dra barn ut av skolen for å avhøre de, og så avslutningsvis stemple dem i skolesystemet ved å innhente informasjon der mot foresattes vilje

Jeg snakker ikke pm en stor merkesak! Jeg skakker pm en liten og nøktern sak i lokal avis, eller, noe i det sjiktet. Bare formidle akkurat det jeg erfarte, slik at flere kan bli bevisst på behovet for endring.

Digresjon:..Ble faktisk litt satt ut jeg.

Hvor kommer motivasjonen fra, Myo? Hva er det med meg som trigger et sånt overveldende behov for å sette meg på plass, minne meg om at jeg ikke gjør alt rett og insistere på at alt alltid er som fortjent?

Jeg ønsker virkelig å gjøre noe med det, i det minste forstå det. Dette er noe jeg slet med som barn ifht voksne og!

Hadde skjønt det hvis jeg var veldig arrogant, men jeg er jo ikle det?
Sist endret av Tøffetom; 20. mai 2021 kl. 16:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.