View Single Post
Aldri sett agresjon på sopp, men en tripp jeg var med på med norsk spissflein på en liten fest endte litt gale for meg. En av deltagerene var en skikkelig punker med hanekam og det hele, som plutselig satte på agresssiv musikk og alle begynte å pogo danse eller hva det heter, sånn når man slår seg mot hverandre med brystet hovedsakelig, slikt som skjer i mosh pits kan jeg tenke meg Jeg tok turen med en gang. Det var skikkelig ekkelt.

Godt å høre at dere sitter sterkere tilbake etter trippen, det er jo hele poenget med å trippe. Jeg har hatt en bad tripp på blandingav spisflein og mexican sopp, jeg er autist og jeg trippet med en annen autist(asperger syndrom). Han bæda med en gang og så bæda jeg, men plutselig snur han om, tar kontrollen uten å ha trippet før, der jeg var erfaren, og reddet oss begge med å røyke hasj og late som det var hvilken som helst kveld og vi så serier vi normalt så på som var så spennende. Så vi kom også styrket ut av det hele. Merkelig med tripper, det blir aldri som man tror.....

Interesant lesning hvertfall.


s