View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Ahaaa!

Har en kompis som er sporløst forsvunnet, vet han skulle rehabiliteres, men han har vært vekke i over et år nå..

Er det sånn at dere helt kuttes av; ingen facebook, ingen mobil etc på Tyrili? Er det flere sånne steder i Norge?
Vis hele sitatet...
Har data og fast-telefon tilgang. Men får ikke igjen mobilen før om 2 månder Er ganske fritt her igrunnen. Vanvittig bra plass!

Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
På veksthuset / Molde Behandlingssenter er det ganske strengt, og der er man uten mobil og sosiale medier i minimum én måned (første måneden) i behandlinga, samtidig som at alle telefonsamtaler du får, skal gå igjennom behandlingssenteret. Når noen ringer etter deg, må du ha avklart på forhånd at denne personen får ringe deg, og du skal ha en telefonvakt ved siden av deg.
Vis hele sitatet...
Jeg var på veksthuset ifjor, og der måtte jeg levere inn mobil i 3 uker. Samme med dataen. Veksthuset er en jævla møkkaplass iforhold til tyrili. Det kan jeg skrive under på! Det med telefonvakt på veksthuset er slutt på. Eneste første måneden. Men når du har fått igjen telefonen er det fritt frem.
Sist endret av morfar91; 11. mars 2016 kl. 14:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.