View Single Post
Politiet ha skjønt at vi var fjerne

Har lenge hatt lyst til å fortelle den historien men har ikke registrert meg på freak før nå.

Det er vanskerlig å forklare hele greia men prøver så godt jeg kan!

Denne historien hendte under russetiden med noen kompiser.
Midt i russetiden bestemte jeg og 7 andre kompiser oss for å ta russevanen ned til et litt øde sted ved vannet (Bor litt utenfor oslo) for å fyre opp og kose oss.

Da vi kommer ned mekker vi 2 store jays med marijuana, også hotbokser vi de inne i russevanen. Da vi var ferdige var alle skikkerlige fjerne, det var ikke en person der uten blodsprengte øyne. Så stikker de andre ut av vanen og fyrer opp anlegget på vanen (ja en dum ide), jeg og 2 andre ligger rundt i vanen og stuker skikkerlig.

Etter sikkert 20 minutter med musikk kommer onkel politi (suprise) og vi som ligger i bilen får beskjed om å være musestille og se normale ut fordi politiet var her. 2 stykker prøver å løpe fordi de for noia, han ene klarte å komme seg bort uten at politiet så han mens han andre blir stoppet av politiet.

Politet stopper han og lurer på hvorfor han løp, og han klarte å svare at han skulle plugge ut strømmen til anlegget fordi han så politiet kom.
Politiet avhører også sjåfør og spør om diverse spørsmål, og han svarer bare at han er full og bilen skulle stå der til i morra.
Etter en liten stund forklarer politiet at de er på et oppdrag om å finne en jente (vi kaller hun (S)) som hadde forsvunnet den kvelden og etter alle hadde bekrefta at vi ikke hadde sett henne så sa politiet at vi måtte dempe musikken og at vi skulle kose oss vidre. Etter dette samlet alle seg inne i russevanen og vi satt å pratet litt, uvitne om at politiet sto utenfor vanen. Vi alle satt der å lo oss skækk ihjel over at politiet ikke skjønte at vi var fjerne som helvete, og han ene sier høyt "De må ha skjønt at vi var balle da!" før vi plutserlig ser at politifolkene står utenfor.

Vi alle får noia og er helt stille og etter litt stikker politiet i bilen og kjører vidre, men snur og kommer tilbake.
Politiet ruller opp vinduet, og samme gjør sjåføren, også sier politiet "Vi har funnet (S)", også klarer han ene prestere et rop "HVEM FAEN ER (S)?". Mens vi andre sitter der og bekrefter at det var bra de fant jenta, også stikker politiet.

Jeg har bare 3 forslag til hvorfor politiet ikke tok oss
De var på et annent oppdrag og tok seg ikke bryet til å sjekke oss
De skjønte ikke at vi var balle men trodde vi bare var fulle
Eller de var rett og slett greie og lot saken gå.
Sist endret av Høna; 8. august 2012 kl. 01:48.