View Single Post
Må si at jeg liker å lese denne tråden. Men uansett, to the point; her er min værste historie.

Sted: En fest da jeg nylig hadde passert 15 år, og liksom skulle feire det med noen venner

På forhånd hadde jeg pakka med ca tre liter 4,5% øl, og var ganske festklar. Hele arrangementet gikk bra. Etter noen øl og litt rusbrus, begynte virkningen å tre frem inne i hodet mitt. Det var bare morro, og vi hadde det fett.

På et eller annet tidspunkt kommer noen eldre folk, som har med seg sprit, type ubestemmelig merke, og alkoholprosent. Gjetter på 60%, men uansett. Denne drikken stod i en IsTeflaske, og dum som jeg var tok jeg en munnfull. Dette viste seg å ikke være så lurt,

Ut ifra litt kalkulering, fant jeg ut at jeg hadde greit med promille (et sted mellom 1,2 og 1,5), og saken ble ikke bedre av at jeg skulle bli hentet i løpet av en time.

Jeg hadde ikke spist fast føde på ca 12 timer, og fant ut at jeg skulle mekke grandis. Jeg fikk spist og drukket litt vann, og det meste ble bedre. Så kom tiden da jeg skulle bli henta...

Historien endte med en 30 minutters lang biltur med kraftig noia og et mantra i hodet som brølte noe som; "Vær normal, vær normal! Vær normal for helvette!"
Morra mi spurte selvfølgelig om jeg hadde drukket, og ville lukte på ånden min. Hun påsto hardnakket at jeg hadde drukket, og sa at jeg skulle pelle meg ut av bilen.

Var rett utenfor hjemmet mitt da, og det ble en artig historie ut av det. Den værste bilturen i mitt liv hittil...

Peace out