View Single Post
Første episode var på syntetisk hasj:
Jeg syklet hjem 03 på natten, jeg hallisunerte at jeg så jenter i hvit kåpe i vært gjørne, når jeg syklet nærme dem bare fløy dem opp, kort fortalt. Sykla som helvette hjem for og si det sånn!!

Andre episode er mer sketchy!
Jeg og en kompis hadde nettopp vært og trent litt styrke på Elixia,
Vi gikk så hjemover og han hadde på seg rundt 3g, så vi bestemte oss for ta fyre opp en fjone,
Så vi gikk bortover en sidevei til vi så et bilverksted, vi gikk ditover for og finne oss en sitteplass.
Så var det jo et par benker der vi gikk bort til, så klart går alarmen! Eierne kom kjapt som faen, jeg løp og han såklart ble igjen for og pakke (han ba meg løpe, fordi jeg ikke kunne bli tatt igjen, og han driter i det)
Så eierne tok navnet hans og dro, vi gikk da tilbake for og sette oss ned for og mekke en.
3 minutter senere kommer det 3 politibiler med lys og alt kjørende som faen mot oss, jeg løper jo igjen og han sitter der nok engang, de kom ganske kjapt og jeg løp som faen og hoppa over en port, 2 politimenn samt en hund uten bånd løper etter meg, jeg løp bortover en satans nybegynt gjørmete arbeidsplass, tryna i gjørma flere ganger bortover og måtte opp i et par jordhauer, deretter ned igjen for og komme meg over en ganske høyt gjerde til togskinnene, og i det jeg var over, så var den satans politihunden rett ved gjerdet og stod og bjeffa mens de andre politimennene kom løpende bak, løp over skinnene og over det andre gjerdet, løpte som aldri før helt til togstasjonen der jeg knabba en sykkel og sykla som faen rundt. Aldri hatt så noia før, kompisen min kom i lokalavisa for hasjbeslag i alder under 18.
men han tysta aldri, noe jeg ikke var sikker på, pappa sendte jeg plutselig meld om at jeg skulle komme hjem, noe han aldri gjør. så ble jo ekstra hysterisk, men det visste seg bare at han hadde lagd mat, haha. det er den mest sketchye
greia jeg har vært under, var jo ikke i rus, men det var jo når vi skulle bli rusa, så ville bare nevne det, siden det er noe av det mest adrenalin-pumpene, kuleste og ikke minst skumle episoden jeg har vært borti.