View Single Post
hadde en rett og slett jævlig situasjon for noen dager siden.... det hele starta med at jeg og fetteren min skulle på kino. alt gikk smooth, vi ble kjørt av pappa til kinoen osv. men istede for å dra på kino tenkte vi da at vi skulle bruke pengene på marijuana istede for. vi tok noen telefoner og fikk skaffa en fyr som solgte noe blue cheese for rundt 300 kr. vi dro til oslo med bussen og møtte han. dette var en venn av fetteren min så han spurte om vi kanskje hadde lyst til å være med å fyre 1 eller 2 jointer. vi takka ja og en liten stund senere når vi var i full gang ringte pappa meg og sa at han stod utenfor kinoen og ventet på at vi skulle komme ut, da fikk jeg jo selvfølgelig helt noia og måtte finne på en forklaring på hvorfor vi var i oslo når vi egentlig skulle være på kino. vi fortalte at vi trodde at vi skulle ta bussen hjem, så vi tok den siste bussen som gikk. vi havna da i oslo og visste da ikke hva vi skulle gjøre..... faren min tok heldigvis dette med et smil og kom og hentet oss. dette er det verste shitte som har skjedd med meg hele mitt liv men det gikk heldigvis bra !!!