View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Min mest noia opplevelse..:
Var inne i huset til en kompis, ruller en joint, så går vi ut i gårdsplassen hans for og fyre den.. når den er nesten ferdig går vi og setter oss i bilen og kaster stompen idet jeg lukker døren. Starter opp bilen og kjører med engang, fra huset går det en ca 20m lang mini vei innpå hoved veien gjennom nabolaget, kommer ut på den og svinger til venstre... så ser jeg i bakspeilet, bak fra hekken til huset svinger mr. onkel politi ut etter oss... MIDT inne i ett nabolag.

Tok ikke mange millisekunder før kompis tar av seg solbrillene og ser i speilet etter og ha sett reaksjonen min fra jeg så i det selv... blålysa kommer forsåvidt ikke mer enn 20 sekunder fra vi kjørte fra huset, og med en puls på sikkert 300 prøver vi begge og være dønn normale og være hyggelig og rolig... Vi var sikkre på at vi ble spana på siden det var politi oppi her og at nå gikk alt til helvete.. snuten spurte etter vogn kort + førerkort, og etter utallige ganger jeg har blitt stoppet er dette eneste gangen jeg har blitt spurt om hva jeg skal, har gjort og det samme til passasjeren min + navn... Hmmm, jubla godt når vi fikk kjøre videre.. hahahahahaha xD