View Single Post
Sitat av Hertug1 Vis innlegg
4 Rivotril på rappen, en go porsjon speed, og større mengder "børst" endte med politi i hælene (uten å bli tatt vell å merke). Var en kveld jeg å en kompisgjeng, hadde problemer med å skaffe sjåfør og etter noen rivoe'r kom vi selvfølgelig fram til å at å kjøre selv var en god ide . Så vi kjørte til festen å det gikk utrolig nok bra! Hjemveien gikk også HELT utrolig nok også bra !! Helt til onkel blå står midt på veien Da ble det "action" for å si det mildt. Bor langt utpå bygda så de har ikke allverden av ressurser, men de satte inn det de hadde for å si det sånn Endte opp i en 2 timer lang katt å mus lek, men i "kriminell" klonazepam form endte det opp i en "god" ide om ikke å parkere der jeg bor, fant en gangvei ikke lang fra å parkerte i grøfta, å dro hjem til meg for å røyke nå fin amster weed istedet. Utrolig nok kom de aldri på døra, de trodde tydeligvis aldri vi hadde kommet så langt. ( Fikk høre i etterkant at forsterkninger hadde blitt kalt inn fra alle kanter av fylket og at de hadde lett etter oss hele naten/morgenen) men de tok oss aldri . Klonazepam med halveringstid på 18-50 timer betydde at formen var fin da jeg våkna dagen etter. Med andre ord fortsatte festen dagen etter, men hadde heldigvis vett til å skaffe sjåfør da Skjer ikke igjen!!!
Vis hele sitatet...
hade heldivis ikke bil selv