View Single Post
Jeg har opplevd 2 veldig sketchye stunder under rus:

Den ene var da jeg og 2 til hadde røyka weed og skulle sette oss ned og chille i sofaen på tv-stua, så kommer stefaren min inn og begynner og snakke til meg. jeg merket det ikke men så at han ene kompisen min ble stiv av noia og så mot døra. Jeg oppdaget at han stod i døren og spurte ''hva sa du?'' han stilte spørsmålet igjenn og jeg svarte noenlunde greit og han gikk. han ene kompisen min hadde hjertebank og noja som faenhelt til han dro. etter stefaren min hadde gått fikk jeg noja vet ikke hvorfor han ikke merket noe, føltes ut som øya var blod røde og holdt på og poppa ut. men det gikk så bra så


historie 2:

den andre gangen var jeg hos en kompis og vi bestemte oss for og chille med noe benzo, etter ca. en time ble vi sulten og skulle på Mc'donalds og spise litt. jeg skulle hjem den kvelden og skulle ta tog. det tar ca 15-20 min og gå til stasjonen og vi hadde 30 min på oss så jeg hadde god tid(trodde vi)
vi spiste ferdig og fant ut at jeg hadde sett feil på tog tidene, det er 15 minutter til toget går! vi måtte da løpe som noen tullinger tilbake til der han bodde og hente tinga mine. jeg viste ikke hvor togstasjonen var siden jeg ikke var kjent det så han måtte bli med og vise vei.

da vi forlot stedet hans løp vi som faen for og rekke en buss. som kjørte akuratt før vi kom... vi løp som gale for og rekke toget. merket at pillene var plagsome når det gjaldt og holde farten. jeg er ikke den som har best kondis heller(blir sliten som faen etter 200 meter)
da vi kom nerme togstasjonen så vi at toget kom over broen vi var under og det var ca 100 meter til toget, jeg takket for meg og løp som jeg aldrig har løpt før! kræsja inni tog døra og trykka som en gal på knappen som åpna døra. kom akuratt inn og i det døra lukket seg kjørte toget jeg var på og fant meg en plass. naturligvis hadde jeg ikke bilett siden jeg ikke rakk og kjøpe det, så måtte kjøpe på toget.
da konduktøren kom var jeg så ampusten at jeg omtrent ikke klarte og svare, og sa bare: vent til jeg får igjenn pusten.

han sa ok og gikk. når han kom tilbake gikk han bare forbi meg og glemte at jeg ikke hadde betalt.

fikk da en gratis togtur så den ble veldig behagelig med benzo i kroppen og tanken på at jeg sparte 200 kr