View Single Post
Ting som gjør meg glad


* Å se gutta mine på vokse fra små mennesker (aka babies) til øyeblikkelig å være tenåringer, at de oppfører seg fint og ikke plager andre rundt seg, de skal respektere andre (hater frekke shitkids)

* Fotballkamp på TV med mitt favorittlag, det er like spennende hver eneste uke og jeg gleder meg som om det var en barnebursdag

* Kona mi, at hun bare nailer norskopplæring og ligger på nivået over de hun startet sammen med og ser seg kun tilbake. Samtidig så jobber hun ræva av seg for å komme seg frem i verden og er (nesten) aldri hjemme, det gjør meg utrolig stolt!
* Kona mi, når hun kommer hjem dritsliten og bare kan chille med en fotmassasje etter mange timer gåing og jeg ser smilet hennes og hvor mye hun nyter det, de små men utrolig viktige tingene.

* Tilbakemeldinger på jobben om at jeg er flink og at de er fornøyd med det jeg presterer.

* Veldedighet, det å se eller gjøre hverdagen for noen andre bedre, det er gull.

Og sist men ikke minst
* God sex, du må aldri neglisjere dette.
God sex er en bauta i ett godt forhold, men samtidig så er det som krydder. Det vil aldri fikse noe som er ødelagt, det vil bare forrike det som allerede fungerer bra.