View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Yo dawg, sjekk ut www.head-nature.com. Til dags dato den beste bongshoppen jeg har funnet. Svært billig, spesielt for merkeløse bonger og piper... Kjøpte en monsterbong (Puncher Illusion(rundt én meter lang)) for 800-900 kr, helt uten problemer. For den samme prisen fikk jeg den minste glassbongen fra Roor (32 cm) hos Shangri-La i Oslo... Så det lønner seg definitivt å bestille fra utlandet
Vis hele sitatet...
Er jo absolutt anbefalt å sammenligne epler og epler. I ditt tilfelle så har du sammenlignet epler og peanøtter.

RooR er nok en såpass seriøs produsent at de har en MSRP, dermed følger Shangri-La trolig MSRP men da inklusiv norsk moms. At norske bedrifter har ett "grusomt" (dersom vi ser vekk i fra norske kostnader av å drive forretning) påslag på varer som ikke har MSRP, men kun innkjøpspris og fritt vilt utsalgspris og påslag, så stemmer det nok.

Pris for RooR 500 Blue Series Everyonedoesit med dagens valutakurs er kr 962 ex moms fra "EDIT" https://www.everyonedoesit.com/roor-...ue-series.html

Pris på Shangri La for RooR 500 Blue serie 876 kr. Her har jeg tatt meg friheten til å tro at prisene på til Shangri La nettsiden er inklusiv moms.

Titter du lengre enn meg, så finner du nok ett bedre tilbud på bongen i dette tilfellet, poster dette utelukkende for å fremheve at utlandet ikke alltid er billigere. Jeg orket heller ikke å sjekke uttallige nettbutikker, så tok enkelt og greit ett eksempel fra den mest anerkjente stoner butikken fra den tiden jeg holdt på med sånt
Sist endret av Apeloff; 24. februar 2016 kl. 22:59.