View Single Post
Trådstarter
218
Rask oppdatering

Klokka er 2:20 og jeg føler meg helt konge, både mentalt og fysisk. Øyene gjør litt vondt (det føles som det blir veldig tørr), men det kommer mest sannsynlig av at blinking er redusert og lacrimal fluid blir ikke fordelt jevnlig over cornea. Uansett jeg føler meg mye bedre enn jeg gjorde tidligere i dag. Jeg har spist godt som vanlig (og ja, jeg tar fortsatt kosttilskudd). Jeg føler meg helt topp fysisk, derfor skal jeg begynne rolig å trene igjen i morgen og se hva som skjer.

Fysisk tilstand 5 av 6
Psykisk tilstand 4 av 6

Drømmer:

Synes søvnrytmen begynner å automatisere seg. Jeg drømmer veldig mye i den perioden jeg sover - og det er selvsagt meningen. Drømmene blir mer og mer intense for hver dag som går. 20 minutter drømmene har jeg noen ganger kontroll over (lucid dreaming). For eksempel, da jeg drømte tidligere i dag, visste jeg at jeg drømte, så jeg "stod opp fra der jeg sov" men siden jeg allerede visste at jeg sov, så jeg tilbake på meg selv sove. Deretter gikk jeg ned trappene leiligheten min og så min familie (mor, og to søsken), interessant fakta er at de var akkurat slik jeg så dem sist (de er ikke i live), min mor snudde seg mot meg og tok meg i handa og dro meg løpene (i løpet av millisekunder) opp trappene og førte meg inn i senga (hvor jeg allerede lå og sov), akkurat da våknet jeg av at jeg pustet veldig dypt inn. Det var 2 minutter før klokka skulle ringe.