View Single Post
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg så ikke Spellemann selv, men har fått vite det meste som har skjedd i ettertid. Når jeg leser det som har skjedd føler jeg selvfølgelig at slikt burde ikke sies fra noen parter, uansett hudfarge, i det hele tatt nå i 2012.

Ærlig talt, vi vet at folk kommer til å reagere, og uansett om en unnskylder seg tusenvis av ganger, så fortsetter folk å huske slikt.

Når det kommer til Kaizers-Terje sin reaksjon har han skrevet en personlig unnskyldning til sine fans på Facebook, men fortsetter å få hatmeldinger mot bandet etter det. Det er rett og slett barnslig å fortsette å si ting som "Jeg skal aldri høre på Kaizers Orchestra igjen.", "Jævla drittband" etc.

Det Terje gjorde var hans egne spontane reaksjon, men folk ser på dette som en handling gjort av hele Kaizers, uansett hvor mange ganger Terje sier at det bare var ham.

Jeg synes helt ærlig at vi burde glemme hele denne saken fortest mulig igrunn, for det er flaut for alle. Det er flaut for Plumbo-vokalisten, det er flaut for Madcon, det er flaut for Terje Røthing og det er ikke minst flaut for oss nordmenn og fans som bare blåser alt mer opp enn det som trengs.
Vis hele sitatet...

Var ikke akkurat mye spontant at han helte ølet, de stod jo der i flere minuter å planla hendelsen.
Sist endret av Deximus; 15. januar 2012 kl. 22:25.