View Single Post
Sitat av SemiColon Vis innlegg
Det er ikke greit at Plumbo spøker litt med Madcon, men det er greit at Madcon kødder med hvite og kvinnfolk? Det er greit at Erik & Kriss synger om at man må drikke damer fine, men det er ikke greit å kalle en mørkhudet for moccamann som en vennlig spøk? Ser ikke helt moralen i dette. Men ser på Facebook at de aller fleste holder med Plumbo og kommer med hat meldinger mot Kaizers-Orcestra.

Jeg synes det var en litt dårlig spøk, men ikke vondt ment. De var jo nervøse alle sammen, og han unnskyldte seg flere ganger. Håper ikke det ødelegger ryktet for Plumbo.

En annen ting, det er greit at mørkhudede kaller hverandre "niggas" og at de kaller damene for "hoes" og "bitches", men hvis en hvit person gjør det så blir det pes. Jeg er forresten ikke rasist, men blir provosert når jeg hører om innvandrere som kommer til landet og ikke gjør annet en faenskap, og de andre forsvarer med de at de kommer fra et problemland.
Vis hele sitatet...
Hva synes du om de hvite guttene i Plumbo sin tekst: ""Alle damer er så lette å lure, bare gi dem noen pils så er det bare å pule. Vi tar dem med på rommet for vi gir vel faen, for om en time eller to så har vi finni en annen."?

Er dette greit, synes du?