View Single Post
Sitat av møkk Vis innlegg
Og utenom skolegang, er det vel ett "prosjekt" her på nFF med navn "Ønsker du å være læremester/lærling?" Hvor mye liv det er i dette prosjektet nå, vet jeg ikke. Men husker at den var oppe en tid tilbake. Du kan kanskje kontakte noen av personene som har postet i den tråden om det er noen som er hypp på en "lærling" eller bare en å prate med om emnet.

Edit:
Hvor "vanskelig" universitet er, kommer nok en del an på personen, dens innstilling, og dens evne til å ta til seg ny lærdom. Noen kan finne ett emne vanskelig, mens andre føler at det er "helt greit". Jeg tror personlig at det kan være litt vanskelig å klare en utdanning dersom du jobber 4uker på, og 4 uker av. Du må isåfall antageligvis jobbe iherdig de 4 ukene du er hjemme. De "fleste" studenter har greiere jobber i den forstand. Gjerne ettermiddager, og gjerne bare et par dager i uken. Selvfølgelig finnes det sikkert noen med full jobb etc, men jeg tror "normalen" er litt på ettermiddager nå og da.
Utdanning skal ikke nødvendigvis være plankekjøring og piece of cake. Det er gjerne derfor en som har fullført en studie er interessant for arbeidsgivere, da de ser vedkommende kan feltet sitt bra og har klart å kjøre løpet ut.
Vis hele sitatet...
ja nettopp det som er litt av problemløsningen.. men ettersom jeg har en månde betalt ferie så er det jo greit å ha noe å bedrive tiden med..

@møkk ja jeg har lest den tråden, men jeg ønsker gjerne et mijø jeg kan lære i og av, mennesker irl altså.. blir formye tid for meg selv når jeg er utpå så...
Sist endret av noobpower; 31. desember 2009 kl. 04:32.