View Single Post
Hei, jeg leter etter en sang, og det er ingen vits i å prøve de punktene som er er skrevet, for det gjør jeg automatisk uansett når jeg leter etter en sang.

sangen jeg leter etter har en musikkvideo som inneholder vokalisten, såvidt jeg vet, og de er i et sci-fi, fremtidsaktig rom. vokalisten har fjes, men det har ikke noen av de andre personene i rommet. jeg tror også han sang noe om "kids" og i starten av refrenget; "so if you". jeg fant det ikke på google akkurat fordi det finnes utrolig mange låter med akkurat de ordene.

sangen er veldig gammel nå men ikke mer en 10 år(tror jeg ikke)

håper noen vet hvilken sang det kan være.

laget ny tråd ved en misforståelse forresten

Sitat av Kingjeremy Vis innlegg
Hei, jeg leter etter en sang, og det er ingen vits i å prøve de punktene som er er skrevet, for det gjør jeg automatisk uansett når jeg leter etter en sang.

sangen jeg leter etter har en musikkvideo som inneholder vokalisten, såvidt jeg vet, og de er i et sci-fi, fremtidsaktig rom. vokalisten har fjes, men det har ikke noen av de andre personene i rommet. jeg tror også han sang noe om "kids" og i starten av refrenget; "so if you". jeg fant det ikke på google akkurat fordi det finnes utrolig mange låter med akkurat de ordene.

sangen er veldig gammel nå men ikke mer en 10 år(tror jeg ikke)

håper noen vet hvilken sang det kan være.

laget ny tråd ved en misforståelse forresten
Vis hele sitatet...
fant det ut!

Manic Street Preachers - if you tolerate this! 11 år gammel^^
Sist endret av Kingjeremy; 10. september 2009 kl. 23:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.