View Single Post
Sitat av micke Vis innlegg
ja kanskje det er bedre å trappe ned på sobril hvem vet...har hørt valium skal være det aller beste da det er det mest muskelavslappende...jeg husker at når jeg gikk langt nok ned på dosen så kom anfallet...kroppen aksepterer ikke for svakt eller for lite..mange som sier de blir helt ødelagt av remeron så ja, kan kjøpe den....men dæven den slår deg i søvn.
Det gjør også dog antipsykotika...små røde jævler jeg ikke husker hva heter....

Ja det er helt ufattelig grusomt hvis du får en skikkelig smell......jeg gikk cold turkey pga av en idiotlege..første dagene føltes ut som var en drømm...så mister du følelsene i ytter tærne og fingrene..oversensitiv for lyd..tinitus..den varte faktisk 1 år...helt utrolig, jeg tror jeg hadde maks helvete av det som går ann..etter 5-6 uker så begynner du å bli så desperat av å ikke klare å puste feks når du legger deg ned...lungekapasiteten blir redusert...så jeg prøvde å sove sittende...husker jeg prøvde å ringe 112...prøvde legevakten, alle bare aviser deg og tror du er gal...legevakten påstod det tok 5 år å bli avhengi osv...lord have mercy å mye drit du skal gå igjennom...du er på egen hånd i helsevesenet hvis du ikke er drilla selv om hva som skjer altså...folk kan ikke dette, farlig greier rett og slett.......jeg så et innlegg av en lege som fortalte om en gutt som hadde kjørt cold turkey med alkohol...drikki i 5 år eller noe...han ble blind faktisk, synsnervene hans ble brent i stykker.......du kødder ikke med dette ass....nei alkohol absti er faktisk verst, så benzo......også morfin

Du hører liksom om heronin folk som har abstinenser i 14 dager osv.....heh.....det hadde vært en lek i forhold til hva du kan møte her

ja kanskje det er bedre å trappe ned på sobril hvem vet...har hørt valium skal være det aller beste da det er det mest muskelavslappende...jeg husker at når jeg gikk langt nok ned på dosen så kom anfallet...kroppen aksepterer ikke for svakt eller for lite..mange som sier de blir helt ødelagt av remeron så ja, kan kjøpe den....men dæven den slår deg i søvn.
Det gjør også dog antipsykotika...små røde jævler jeg ikke husker hva heter....

Ja det er helt ufattelig grusomt hvis du får en skikkelig smell......jeg gikk cold turkey pga av en idiotlege..første dagene føltes ut som var en drømm...så mister du følelsene i ytter tærne og fingrene..oversensitiv for lyd..tinitus..den varte faktisk 1 år...helt utrolig, jeg tror jeg hadde maks helvete av det som går ann..etter 5-6 uker så begynner du å bli så desperat av å ikke klare å sove/puste feks når du legger deg ned...lungekapasiteten blir redusert...så jeg prøvde å sove sittende...husker jeg prøvde å ringe 112...prøvde legevakten, alle bare aviser deg og tror du er gal...legevakten påstod det tok 5 år å bli avhengi osv...lord have mercy å mye drit du skal gå igjennom...lå i senga med pilla i ene hånda og 112 klar i andre hånda hvis det skulle bli noe krise...du er på egen hånd i helsevesenet hvis du ikke er drilla selv om hva som skjer altså...folk kan ikke dette, farlig greier rett og slett.......jeg har hatt alle symptomer...nakkestivhet, diare i et år..magekramper, elektriske sjokk, balansen går til helvete..kulde og varmesjokk....du ligger på badet med hårføneren og varmer deg selv mens du griner...men jeg tror jeg fikk det verre enn folk flest av noen årsak...alle er forskjellige...jeg så et innlegg av en lege som fortalte om en gutt som hadde kjørt cold turkey med alkohol...drikki i 5 år eller noe...han ble blind faktisk, synsnervene hans ble brent i stykker.......du kødder ikke med dette ass....nei alkohol absti er faktisk verst, så benzo......også morfin

Du hører liksom om heronin folk som har abstinenser i 14 dager osv.....heh.....det hadde vært en lek i forhold til hva du kan møte her

Det som kan forverre hele situasjonen er iallefall hvis du mister selvsikkerheten på hva som skjer....snakker du med 3-4 leger som ikke kan noe om det så begynner du selv å tvile ikkesant...du blir redd...og stressa...dette gjør hele greia enda verre da stress forsterker symptomene.

Du må hvertfall gjøre alt du kan for å ikke stresse...ta det maks med ro..fjern deg selv fra følelsesmessige issues..gå turer i skogen..
Vis hele sitatet...
Du beskriver det sånn som det er. Det er faktisk så jævlig. Jeg har faktisk lurt på å sitte og sove selv. Tunga er liksom i veien. Stress tåler jeg ikke i det hele tatt. Jeg tåler ikke å gå ut egentlig. Ikke blandt folk i alle fall. Nei det er noe med det å ikke snakke med for mange. Jeg har legen min og ei anna dame. Ho jobber med NLP. Det er noe helt annet enn typiske "lege-ting"
Jeg skal begynne å gå turer fast. Jeg har bare ikke klart det ennå. Det er jo 3 meter til bakken. Ja heroin er det mye enklere å slutte på for mange. Det sier litt. Jeg synes det er fælt at du måtte ha det sånn, og at legen din var helt idiot rett og slett. Minner super, men det her nå jeg liksom igjennom da. Det er i dag 5 uker siden jeg tok den siste. Jeg trodde ikke jeg kunne bli så sjuk :-( Jeg er så redd for at det ikke skal gi seg :-(
Jeg får sovna av visse medisiner, men jeg vil ikke ta dem. Jeg sover i 16 timer og er helt ødelagt etterpå..