View Single Post
Sitat av Elixyr1980 Vis innlegg
Jeg kommer ikke til å ta Remeron eller anti psykokita. Det gjør ting verre for meg. Hasj når man er full av angst og har vrangforestillinger er jo overhodet ikke bra. Jeg får Sobril som jeg tar når det er som verst. Det er såpass mye svakere, og null problem for meg å kutte ut. C preparater er for meg bare tull og hjelper ingenting. Jeg er vandt til Rivotril, så det er som sukkertøy som ikke smaker noe. Ellers takker jeg for hjelpen asså
Vis hele sitatet...
Nei SOBRIL gjør ting verre for deg altså....trapp ned over lang tid og KUTT det ut...det det handler om her er at GABA nivået ditt er for lavt, gabanivået boostes i benzo alkohol og morfin..det som gjør at du føler deg så god og rolig..du blir fysisk avhengi, derfor skal du bruke c prepp for å få sove...ikke mer gaba stoffer, du kan også få noe som heter neurotin som kan dempe abstinensene...jeg er vant til dobbelt så store doser Rivotril som deg, enda ligger jeg her nå og ikke får sove fordi jeg er tom for Remeron, prøv det før du påstår det..jeg tar 2MG rivotril morgen og kveld, har vært igjennom over 1 års abstinenser og er nå avhengi igjen pga omstendigheter velger jeg heller å bli avhengi enn å ha det jævlig psykisk.

se den her så lærer du noe om dette i dybden....denne personen er verdens ekspert på dette https://www.youtube.com/watch?v=_51H_TfhCjU

Han sier også som jeg sier at du IKKE skal stole på legen rundt dette temaet...vi på freak her, er faktisk langt smartere enn de fleste leger rundt dette temaet...han her har også utgitt en bok om emnet https://www.youtube.com/watch?v=8TSUS8IF8Hw

han sier jo også her at du får relaps når du bruker mer gaba stoff, andre benzoz...derfor skal du ikke bruke sobril nå vet du..."you dont go with the benzo" han sier jo at visse leger prøver å detoxe deg med andre benzoer...

følg denne personen..og lær av han...han har detoxa flere tusen folk og jobber på en avrusningsklinikk i usa..

bra han tar opp nettopp det med feilen av å bruke et annet benzo for å "hjelpe"deg...detoxe deg..understreker hva jeg har sagt

Du gir ikke sobril eller noe annet benzo til en som har vært avhengi av rivotril i flere år vet du...bare helt ulogisk og forlenger jævelskapen din
Sist endret av micke; 16. januar 2017 kl. 19:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.