Tråd: 50 000
View Single Post
Jeg er med på at vi bør ha ett større arrangement, ha en festival, leie en større båt, ha en nFF turnebuss... o.l. f.eks neste sommer. Men for dere som har foreslått slike arrangementer, så har vi ikkje bare ett men ganske mange problemer som bør løses før noe slikt kan finne sted.

50K stk er ganske mange, vi kommer til å få problemer med overnatting, mat, for å ikkje snakke om plass. Ved en eventuel festival så hadde vel nFF festivalen vært en av norges største festivaler. Hvis vi skulle arrangert LAN så hadde vi trengt 10x vikingskipet :P Til deg som har foreslått at vi skulle leie en større båt, så tror jeg at vi hadde støtt på samme problem, det finnes vel ikkje mange cruisebåter i verden som kan huse 50K stk?

En turnebuss hadde kanskje vært en god ide og muligens en god reklame for nFF? Der den hadde kjørt igjennom norge vist fram ting å vervet medlemer.

Men uansett hvordan type arrangement vi ønsker å ha, så trenger vi vel penger. Og det en god del av også. Hvordan skal vi skaffe det? Innsamling? Sponsorer? Salg?

Jeg så også at nso ikkje ønsket noen form for arrangement, men jeg mener likevel at dette hadde vært en god ide og for å ikkje snakke om at det hadde vært artig.

Men dette er vel ikkje noe som er aktuelt i år, men neste sommer