Tråd: Skyte valium?
View Single Post
Sitat av speq
aisLos: ??

Jeg forstår at du synest at dette er dumt.. Jeg kan godt henge meg på at jeg synest heller ikke at det er noe kjekt å fortelle folk åssen de skal sette skuddet sitt, eller i det hele tatt å fortelle hvilken rus man får av å bruke sprøyter.. Jeg har/hadde selv MANGE kamerater som bruker sprøyter, noe som jeg synest er helt forferdeligt, fordi jeg har selv sett kamerater gå nedenom og hjem bare pga. nålen. Jeg har though alltid holdt meg borte fra det, fordi jeg er så "heldig" at jeg har en sinnsykt sprøyte skrekk. Så da jeg satt å så på kamerater skyte dritten sin, spiste jeg i stedet ting og tang, selv om kanskje det ikke er så utrolig mye bedre..

MEN:
Dette er en plass man diskuterer rus. Og nåler er desverre endel av rus. De som har spørsmål ang. nåler vet nok sannsanligvis selv farene ved å bruke nål. Man kan ikke la vær å diskutere nåler, for så å diskutere alt annet som handler om rusmidler..
Det blir enkelt og greit feil.

Jeg holder med deg i meningen om nåler, men hvis folk lurer er det jo greit at de får ett skikkelig svar, istedet for at de tester ut, uten å ha ett minste clue på hva de driver på med.

Men er det noen som oppfordrer folk til å skyte, eller da å bruke andre rusmidler vil vi slette emnene så fort vi kan, for det skal vi ikke ha noen ting av her på forumet.
Vis hele sitatet...
Det stemmer.. det er den magefølelsen man får når man leser "hvordan hoppe i marerittet på 1-2-3 guider". Jeg er ikke noe imot at folk deler erfaringer, hjelper hverandre og gir råd og tips.. men noen ganger blir dette rett og slett for ille. Vi er egentlig helt enige speq. Freakforum er enda et genialt forum, og jeg vil ikke på noen måter rakke ned på ff.