View Single Post
Må bare si først her at hovedinnlegget i tråden ser ut som en joke og jeg har ikke medlidenhet med rødpillene. Det er bare en enda dustere variant av vrangforestilte kaninhull som flatearth og alt det der. Same shit different hole! Kom dere ut i den virkelige verden!

Sitat av putinerdritt123 Vis innlegg
Håper det er greit at jeg bumper denne tråden fordi nå er hele rødpille ethernet memen mainstream i Norge pga tiktok og han Simen Velle fyren.

https://www.nrk.no/norge/forsker-i-d...akt-1.16781168

Har visst om dette lenge fordi jeg er en ethernet fyr som lever på nettet, men nå har memen nådd mannen i gata. Hva tror dere konsekvensene er for at denne vitsen har blitt mainstream nå? Tror det mannen i gata kommer til å svelge det og gå helt berserk? Isåfall synes jeg bønne legalisering ville løst mye av sinne bare for å sette den ideen ut der ja. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
For å sitere han "Dagens sexkultur har blitt «tinderinfisert». Det betyr at noen veldig få menn egentlig har tilgang på alle jentene, og de fleste av oss gutta egentlig ikke får oss noe som helst"

Først har han og likemenn et jævlig stort ego om de mener at alle menn skal ha tilgang på ALLE damer. Helst når de vil hvem de vil hvor de vil og hvordan de vil
Det har aldri vært sånn at alle menn enkelt får seg dame eller sex utenom voldtekt og ekteskap hvor damen er økonomisk avhengig av mannen. Det er ikke negativt at kvinnefrigjøringen har ført til økonomisk selvstendighet for kvinner sånn at de slipper å være sammen med menn som voldtar de eller sammen med noen i et kjærlighetsløst ekteskap fordi de (damene) ikke har fått lov å ha egen jobb, inntekt, egen bankkonto, stemmerett eller mulighet for å klare seg uavhengig.

Denne diskusjonen er så latterlig. "Oh noez det er ikke lenger innafor å voldta og plyndre og fange damer som ulønnede husslaver som ikke kan flykte, såååå synd det er på mæææj"
Sist endret av Mk1; 27. februar 2024 kl. 23:42.