View Single Post
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
For de som ikke vet hva "Red pill" er, så er det kort oppsummert "den rasjonelle mann" sitt perspektiv på kvinner og livet. Det handler om å være en "mann" og ikke bli fanget av det kvinnelige imperativ. Les feks: https://therationalmale.com/

Jeg er enig i alt han/dem skriver. Jeg tror på det å være fri, og at kvinnfolk generelt ikke bør få så mye makt som de har i dag.

Problemet mitt kommer til at jeg nå har ei ny kjæreste (Forrige forhold ble til et samboerskap i 3 år) Poenget her er bare å stadfeste at jeg har vært i flere lengre forhold, og klart meg fint i dem - ihvertfall en stund.

Jeg skal komme til poenget nå: Desto mer jeg leser, og blir klar over alt #redpill kan forklare om den sosiale dynamikken mellom kjønnene, og hvor viktig det er å ha en god "frame" og at man skal være veldig forsiktig med å bli en beta til kvinnen - desto mer sint og redd blir jeg i det forholdet jeg er i nå - og med kvinnfolk generelt. Jeg mister all tilitt til dem, og ønsker rett og slett bare å distansere meg, for til slutt vil de såre meg/deg uansett. Kjæresten din er ikke vennen din.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne posten - men jeg har et hodet som er rimelig rasjonelt - og det jeg leser gir mening, og bør tas seriøst. Men med denne kunnskapen som blir delt der, hvordan skal man opprettholde et godt monogamt forhold?

Jeg klarer meg fint med et par Fbs, men jeg ønsker også mer, som man kun får i et skikkelig forhold.

Noen andre her som har gjort seg opp noen tanker rundt dette? Er det monogameforholdet bare dræt i lengden? Er det verdt det?
Vis hele sitatet...

Jeg er enig i alt han/dem skriver. Jeg tror på det å være fri, og at kvinnfolk generelt ikke bør få så mye makt som de har i dag.
Hva er dette for svada egentlig?