View Single Post
Har selv lest en del inne på sider som redpill og har lest the rational male. Uten å diskutere riktigheten med det som blir fortalt må du huske at dette er ofte satt på spissen. Du må vurdere situasjoner selv og i et forhold kan du ikke være 100% redpill. Du må ha en sunn variasjon mellom det å stå opp for deg selv, men samtidig vise at du setter pris på kjæresten din.

Jeg tror problemet ditt ligger mer i deg, enn selve redpill. Dette du skriver kan minnes litt om "Anger phase"
https://www.reddit.com/r/TheRedPill/..._to_read_rtrp/

Det at du sier du får angst av dette og er redd for at hun skal såre deg tolker jeg som at det har noe mer med selvtilitt og selvbilde. Har selv kjæreste og er ikke redd for dette i det heletatt, hvis hun hadde gjort noe gale mot meg vet jeg selv at jeg klarer meg utmerket på egenhånd og hadde slått opp uten noe problem.

Det hadde selvsagt vært dumt, men det er en risiko du er nødt til å ta. Hvis du er redd for dette er det smart å ikke invistere for mye i forholdet. Husk å ha masse venner på siden, ikke isoler deg og ha henne som eneste venn. Kanskje ikke flytte inn med henne og risikere masse drama om en må flytte. Ikke bruk pengene dine på henne slik at hvis dere slår opp sitter du igjen med en følelse av svik og en følelse av å bli utnyttet.

Håper dette er til noe nytte, hvor lenge er det siden du har svelgt "the red pill"?