View Single Post
Praetendere
Jorg's Avatar
Sitat av boblesaft Vis innlegg
Hva mener du med vaksinefornektelse? At folk nekter for at vaksinen har en funksjon?



Det er helt greit om du ikke synes dette var en troverdig kilde. Da er det bare å skrote den slik at du sitter igjen med studier du er enig i. I tiden som kommer vil det komme flere konkrete studier som vi kan basere påstandene våre på.



Men... Da stemmer vel ikke dette?
Vis hele sitatet...
Fant den Thailand-studien, takk for at du ikke gadd å prøve å linke den til meg engang, du bare avskrev det som at jeg skrotet den fordi linken ikke funka. Du er så jævlig uredelig.
Thailand-studien. Og ser man det, her snakker de om CoronaVac-vaksinen, som har mye dårligere effekt enn moderna og pfizer-vaksinen. Da er det ikke så rart at naturlig immunitet stiller sterkere.

Og det er ikke jeg som sier at naturlig immunisering er bedre enn vaksinert immunisering, det er du. Du har fremdeles ikke linket til en dritt bare referert til en YouTube-video med studier du sikkert ikke har lest engang selv, klarer ikke å linke de direkte her i tråden engang.

Skal du ikke svare på noen av innvendingene jeg har med disse studiene?

Tror du at du hadde et gotcha-moment med meg fordi en av studiene sier at vaksinert immunitet er bedre enn naturlig og en annen sier at de er tilnærmet like bra? Da tar du feil, fordi de underbygger mer mitt poeng enn ditt. Det er du som prøver å bevise noe her med at naturlig immunitet således er bedre enn vaksinert immunitet. Og det har du ikke klart å bevise i det hele tatt så langt.