View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Blatte Vis innlegg
LOL tilbake.
Du er sikkert en av mange som har sett gangsterfilmer fra USA og tror det bare er der det er mye dritt!
Vis hele sitatet...
Kor har eg nevnt USA?

Eg har sagt europeiske storbyer er trygge. Det er basert på at det trass alt er veldig få drap og valdshendingar, og svært mange er relatert til rus, enten alkohol eller andre ting - så ved å unngå å vere rusa reduserer du risikoen.

Du har derimot påstått at eit blikk til feil person fører til knivstikking, som må lesast som at det er overhengande fare for å verte utsett for valdskriminalitet. Ta London som døme - det er titalls millioner innom kvar dag. Kor mange drap trur du London har i året, og kor mange av dei drapa rammer tilfeldige personer?

Dei fleste har ein relasjon mellom gjerningsperson og offer av ein sort. Det er stortsett utelukkande terrorister som drep tilfeldige sivile, og det fører til store avisoppslag når det skjer - men det skjer skjeldan.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Hvis du sammenligner drapsstastikken mellom f.eks NY og svenske storbyer så er det ikke så stor forskjell når man tar innbyggertall inn i betraktning (%). Om du vil kan jeg gjerne slenge opp noen linker her.
Vis hele sitatet...
No er ikkje New York heller ein by eg har oppfatta som spesielt farleg. Det er område av byen eg ville forsøkt å unngå på kveldstid, og andre områder eg oppfatter som trygge døgnet rundt.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Alle de byene jeg ramset opp er "shithole cities". Deler av f.eks Marseille og Paris er omtrent krigssoner. Glemte forresten Frankfurt og Hamburg.
Vis hele sitatet...
Kva legg du i omtrent som krigssoner?
Sitat av Blatte Vis innlegg
Hadde du sett det jeg har rukket å se i løpet av mitt unge liv i Oslo tror jeg du hadde klappa igjen.
Vis hele sitatet...
Eg tviler ikkje på at du kan oppleve vold i Oslo. Men det er i større grad på grunn av miljøet du er del av, enn at det er i Oslo. Som turist er Oslo dønn trygg by. Kor mange drap er det i Oslo i året? Eit titals eller noko i den duren - og det er ein by som ein til to millioner er innom dagleg.

Så nei, som turist eller besøkande er ikkje Oslo farleg. Er du med i eit krminelt miljø tviler eg ikkje eit sekund på at Oslo er farleg, men det er ikkje fordi det er Oslo. Det er på grunn av miljøet.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Beklager at de forrige innleggene mine var offtopic, men det han duden skriver om "at alle europeiske byer er trygge" er helt på jordet.
Vis hele sitatet...
Meh, nei. Europeiske byar er trygge. Det er forsvinnande liten risiko for å verte utsett for meir alvorlege ting enn lommetjuveri - med mindre du oppsøker tvilsomme situasjoner.
Sitat av Blatte Vis innlegg
Jeg anbefaler også østeuropa på det sterkeste.
Det er bare utrygt dersom du selv er kriminell.
Vis hele sitatet...
Kva baserer du det på? At Ungarn har 2.5 drap per hundre tusen, mens Noreg har 0.5 drap per hundre tusen? Eller at Polen har 0.8 drap per hundre tusen, mot Noreg sine 0.8? Eller at Bulgaria har 1.5 per 100k, mot UK sine 1.2? Eller Estland sine 2.2? Kjelde.

Uansett så er det marginal risiko, og som nevnt over skjer dei fleste drap der det er relasjon mellom gjerningsperson og offer. Som tilfeldig turist er i realiteten sjansen for å verte råka langt lågare enn for populasjonen totalt.
Sitat av Blatte Vis innlegg
F.eks Albania, et land med dårlig rykte pga kriminalitet er ikke noe farligere enn de stedene du prater om å reise til. De er glade for at turister vil komme dit og det er ikke uvanlig at fremmede inviterer deg på en kopp te/kaffe for å vise gjestfrihet. Østeuropa generelt er ikke farlig for turister og "den vanlige mannen i gata".
Vis hele sitatet...
Det er ingen fuckings land i verden der majoriteten er drapsmenn. Det er alltid avviket. At folk flest er gjestfrie kan for faen ikkje brukast som indikasjon på mengda kriminalitet i samfunnet!
Sitat av Blatte Vis innlegg
Albania var bare et eksempel. Kan også legge til at jeg har vært 2 år i sørøst-asia og jeg føler meg MYE tryggere her enn i Norge/vest-europa. Kan gå ut midt på natta og ta ut maksbeløp fra ATM uten at noen vil rane meg.
Vis hele sitatet...
Så du baserer heile greia på personlege anekdoter?

For å gjere det klart: eg har argumentert. Du har komt med sammenhengande appeal to emotion. Det er litt teit.

Viare: Ifølgje VG er snittet på drap på nordmenn i utlandet sånn omlag fem i året. Her er oversikten sortert på land. I UK er det den svimlande summen av eitt drap på ei norsk kvinne - og det var ikkje eit tilfeldig drap på åpen gate. I Sverige? 2. Og kor mange hundre tusen nordmenn er i Sverige, kvart år?

Talet drepne i ulike land ser stortsett ut til å vere eit produkt av tal nordmenn og lokal kriminalitet i landet.

Om det framstår som uakseptable risikoer for deg, ville eg vore alvorleg betenkt i Aust-Asia, for dei har ei dødelegheit i trafikken som får drapsstatistikken til å virke kjedeleg. Noreg har 2.7 trafikkdødsfall per 100k per år.Thailand har godt over tigangen av det. Albania har 15.1 dødsfall per 100k.

Det er med andre ord mange ganger meir sannsynleg å krepere i trafikkulukke enn krminalitet, og risikoen for å verte drepen i utlandet er for alle praktisk fullstendig irrasjonelt for å velje ferjemål - med mindre det står mellom Kabul og Bagdad. For vanlege turistdestinasjoner er det meir avgjerande om du vel å ta på deg sikkerhetsbeltet i taxien eller ikkje.
Sist endret av vidarlo; 17. november 2019 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.