View Single Post
Sitat av Jorg Vis innlegg
Du er jo bare feig, du tør ikke la deg forstå hva andre sier. Og så sier du det er for gale at det er slutt fordi hva? Du vet du fremstår som en jævlig ekkel type, håper du forstår det. Og jeg så jævlig lang faen i politisk tilhørighet, men dette er bare weasly shit
Vis hele sitatet...
Jeg forstår hva du sier, jeg har tatt vaksinen. Jeg syns egentlig du understreker poenget mitt med tonen din.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ikke hjerteløse, empatiløse og onde. Bare egoistiske og uvitende.

Og seff tjener big pharma store penger på vaksinen. De måtte jo omtrent slippe alt de hadde i hendene og lage en vaksine som skal være trygg og også virke så fort som mulig. Regjeringer pælma jo penger etter dem. Sånn fungerer det.

Du kommer ikke til å lese gjennom tråden nei. Hvorfor? Redd for å finne argumenter du ikke har noe svar på? For det er det som skjer her. Dere som ikke vil ta den har fått svar på alle spørsmål dere har stilt, pluss støtte av forskning.

Egoisme. Bare innrøm det. Det er greit. Folk er egoistiske, og folk er ikke like smarte som andre. Men disse vaklende forsøkene deres på å kalle det noe annet enn egoisme og de veike forsøkene på å få det til å høres ut som noe annet enn at du rett og slett ikke vet hva du snakker om er komisk.

Men for all del, du trenger ikke forstå. Du kan snylte på oss andre som tok ansvar. Det er din rett.

Til sist. Hvis du mente en ting, men så fikk presentert noe som beviser at du tar feil. Ville du endret mening da?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke om det bunner i ren egoisme å ikke ta den. Noen jeg har snakket med virker som heller har tynnslitt tillit til styresmaktene, men det kan godt være det er en god dose egoisme involvert.

Sitat av Fulmen Vis innlegg
Ja, og så? har du overhodet fulgt med det siste halvannet året? Vi har en føkkings pandemi gående. Og selv om vi i Norge i all hovedsak har unngått dødsfall har prisen vært høy. Er det da så rart om folk reagerer på de som ikke drar i samme retning?


Du er jo ikke lite frekk heller. Skal du belære oss om solidaritet? Kjøss meg bak!
Tror du vi andre ønsker å ta vaksinen? Det er veldig få som tar en sprøyte for morro skyld.
Vis hele sitatet...
Det er klart det kan være frustrerende når ikke alle drar i den retningen du selv, og de fleste, anser som optimal, men sånn er det nå. Jeg mente ikke å belære, men du har jo et valg. Hvis du ikke ønsket å ta vaksinen kunne du fint ha avstått fra den.