View Single Post
Jeg blir nesten irritert av dette her, beklager det TS. Det er bare så jævlig frustrerende å se en person argumentere for hvorfor og hvordan h*n skal skaffe og bruke Benzodiazepiner fordi det "hjelper i hverdagen".

Det er faen meg fordi du ruser bort alle de negative følelsene alle kjenner på i blant!

Da jeg solgte faenskap i Brugata fikk jeg en del faste kunder (kvinner 40-50+) som jobbet på eldrehjem/sykehjem osv. som hadde startet avhengigheten sin akkurat gjennom å få Sobril av fastlegen.
De endte med å kjøpe 30stk-50stk-glass med Rivotril (etterhvert gjerne smertestillende som Tramadol/PF/Oxy osv. i tillegg) av meg jevnlig helt til jeg slutta å pushe og da jeg ikke kunne hjelpe dem lenger begynte de (ja, FLERE) å fuckings trakassere meg på mobilen til jeg blokkerte nummeret deres fordi de var så desperate etter piller.
De sendte X antall jævlige meldinger og truet med å tyste etc.
Og husk at de hadde møtt meg første gang i Brugata - de var desperate nok til å dra til et av Norges mest slitne og jævlige åpne rusmiljøer, bare for å finne en som fast kunne ordne dem mer piller.

Dette var i utgangspunktet normale, litt eldre, ensome kvinner som samtlige jobbet i helsevesenet på en eller annen måte. Merkelig sammentreff.
Er du en del av denne demografien? Noe sier meg det, men jeg kan ta feil.

Dropp tanken på hele dette opplegget her, du kommer til å drite deg ut, bli hekta og angre deg i stykker.

Så og si alle som begynner å knaske uten å stoppe seg selv tidlig, får en jævlig kjip kalddusj med virkelighet etter et stykke tid.

Se hva NodSquad skriver - verre abstinenser enn Heroin for faen. Og han lyver ikke.
Sist endret av krystallkongen; 18. juli 2021 kl. 12:03.